.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
رفع موانع پروازي فرودگاه بين المللي ساري

نماینده مردم ساری در مجلس شورای اسلامی گفت: بر اساس مذاکرات انجام شده با وزیر راه و ترابری و مسئولان فرودگاه های کشور، موانع پروازی برای توسعه پروازها در فرودگاه بین المللی دشت ناز ساری رفع خواهد شد.

به گزارش  مهر، سید رمضان شجاعی کیاسری در نخستین جلسه شورای اداری شهرستان ساری در فرمانداری افزود: به زودی پروازهای ساری به مقصد شهرهای کیش دایر می شود و پروازهای اهواز، شیراز، مشهد و تهران افزایش خواهد یافت.
وی خاطر نشان کرد: زمینه استقرار صنعت در مازندران با مصوبه دولت مبنی بر حذف موانع استقرار صنعت در استان فراهم شده که احداث پالایشگاه و ایجاد کارخانه خودروسازی در استان نمونه هایی از توسعه صنعتی در مازندران بوده است.

عضو مجمع نمایندگان مردم مازندران در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه کارخانه خودروسازی بابل به زودی با حضور رئیس جمهور افتتاح می شود تصریح کرد: قرار است با حضور رئیس دولت نیز فعالیت شرکت خودروسازی سایپا در شهرستان ساری آغاز شود.

وی با بیان اینکه سازمان مسکن و شهرسازی آمادگی خود را برای واگذاری 50 هکتار زمین جهت احداث کارخانه خودروسازی در ساری اعلام کرده است یادآور شد: با افتتاح این طرح عظیم ملی بسیاری از بیکاران استان به کار مشغول می شوند.

وی همچنین از برگزاری جلسه ای با مسئولان وزارت نفت برای تعیین تکلیف احداث پل ذغالچال در ورودی شهر ساری خبر داد و گفت: اعتبارات احداث این پل روگذر از سوی وزارت نفت تامین و به زودی عملیات اجرایی این پروژه آغاز خواهد شد.

وی بیان داشت: مقرر شد به دستور رئیس جمهوری هزینه ساخت پل ولی عصر میدان خزر به صورت مشارکتی توسط استانداری، وزارت راه و ترابری و وزارت کشور پرداخت شود.

شجاعی در پایان نیز از اختصاص 500 میلیون تومان اعتبار برای تامین آب آشامیدنی مناطق محروم دودانگه و چهاردانگه ساری خبر داد و گفت: استاندار مازندران نیز قول مساعد برای کمک 500 میلیون تومانی به مناطق محروم شهرستان ساری نیز داده است.

منصور علی زارعی، فرماندار شهرستان ساری نیز با اشاره به اینکه ایران به کارگاه سازندگی تبدیل شده است افزود: همه نقاط محروم و مرفه ساری در حال انجام فعالیت های عمرانی است.

وی با بیان اینکه هدفمند کردن یارانه ها و اجرای صحیح این طرح از برنامه های محوری مدیران شهرستانی در سال جاری باید باشد اظهار داشت: ضریب خدمت مدیران، پاسخگویی به خواسته های مردم و حضور در جمع آنان باید از سوی مسئولان در سال جدید مضاعف شود.

وی با اشاره به تشکیل ستادهای اشتغال روستایی و گردشگری در فرماندار ساری افزود: تمامی روستاییانی که آمادگی ساخت مسکن در روستا را دارند می توانند جهت دریافت تسهیلات 10 میلیون تومانی برای ساخت به اداره بنیاد مسکن شهرستان ساری مراجعه نمایند.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.086 seconds.